Dodatkowe studia - jakie

Luźne pogawędki i nie tylko.

Eager to particpate in the conversation? Do you want to practice communication skills? Start the chat. Fortune favours the brave!

Dodatkowe studia - jakie

Postprzez adrianna » 30 cze 2014, o 06:48

Witam. Aktualnie studiuję filologię angielską w trybie dziennym ale zastanawiam się nad dodatkowym kierunkiem - jednak chciałabym zwiększyć swoje możliwości znalezienia dobrej pracy w przyszłości. Zastanawiałam się nad administracją: http://www.dobrauczelnia.pl/kierunek-administracja ... Można iść na to na Wyższą Szkołę Informatyki Zarządzania i Administracji w Warszawie. Myślicie,że obecnie ma to przyszłość? I że ten kierunek zgrywa się z moim aktualnym?
adrianna

Re: Dodatkowe studia - jakie

Postprzez kasia.pa » 8 lip 2014, o 07:33

Moim zdaniem nie powinnaś patrzeć na to, czy studia do siebie pasują, ale na to czy Cię interesują. Ja np. bardzo lubię zdobywać nowe informacje dotyczące takich zagadnień jak obligacje korporacyjne czy obligacje skarbowe. Nawet zastanawiałam się czy któraś z polskich uczelni prowadzi zajęcia z ekonomii w języku angielskim.
kasia.pa

Postprzez agmana » 13 lip 2014, o 09:25

Chyba lepiej postawić na studia podyplomowe związane z podstawowymi studiami, a nie wybierać kierunek zupełnie inny od tego pierwotnego. Tylko, niestety, studia podyplomowe są najczęściej dość drogie:(

Postprzez Lincia » 17 lip 2014, o 06:39

Dokładnie. Najlepiej jest skupić się na jednym kierunku.
Lincia

Postprzez Gustaw » 23 lip 2014, o 12:26

A naprawdę chce Ci się iść na kolejny licencjat ? Bo mi na przykład nie chciałoby się znowu studiować kolejnych 3 lat - poza tym policz sobie jakie to sa koszta.
Już lepiej tak jak radzi koleżanka powyżej iść sobie na studia podyplomowe.